Thursday, February 26, 2015

Ads : Tudung Murah Online!



Lately nih kalo perasan ke secara x langsung, dah macam2 fesyen tudung yang unik sering digayakan oleh para hijabster. Macam cendawan tumbuh lepas hujan kan. Begitu juga dengan rekaan tudung yang semakin kreatif dan memudahkan si aweks yg pakai. Bermula dengan tudung bawal (yang sehingga kini masih diminati), kemudian fesyen tudung Syria atau tudung sarung menjadi pilihan, diikuti pula dengan fenomena shawl atau lilitan selendang kontemporari dan baru-baru ini, rekaan tudung instant shawl pula menjadi sebutan. Yang nih harus lah pilihan terbaik buat new hijabi kan... 






Yang paling best bila tengok, gaya-gaya pemakaian tudung atau lilitan tudung yang kreatif yg kita boleh gayakan dengan menggunakan apa jua jenis tudung termasuk koleksi tudung murah. So, anda tidak perlu berhabis ratusan ringgit untuk mencuba fesyen tudung yang trendy!




Ikut kreativiti korang ler yang berani sket nak try gaya baru kan... Apa yang penting, korang rasa selesa dengan penampilan dan penuh berkeyakinan.




Sama ada bergaya dengan menggunakan cotton shawl, satin shawl, tudung syria atau pun instant shawl, so memang harga mampu milik dengan menawan dan menyerlah. Rata- rata tudung jenis ini boleh dimiliki dengan harga serendah RM15! Tunggu apa lagi? Bergaya dengan fesyen tudung murah online dan tonton tutotial-tutorial pemakaian tudung yang kreatif sebagai inspirasi!




 ..;p

No comments:

Post a Comment