Wednesday, April 29, 2009

kenapa,mengapa & sebab apa??

Tetiba ari nih rasa seperti ntah hapa-hapa ntah!...
xtau kenapa...mengapa dan sebab apa...???
pastu pepagi buta mcm trus nak hangin satu bdn pun ade...
nak kata 'period' ...abis dah pun..xkan emos x psl plak kan...jarang berlaku nih..
tp rasa cam ala-ala tensi pun ade...dgn rasa yang mcm2 sgala lah...y ehh?? duhhhh

bila dah rasa cengini lg lah buat ilang mood nak ngadap keje yg tetiba jd menimbuns nih kan...mana nak MAMPU mengatasi kehendak MAMPU yg tetiba sibuk psl 5star plak nih-nak jwb sgala mak nenek termasuk harta intelek bagai ....erghhhh

Arghhh...pressure kejap. Emosi tak stabil. Mental stress. Just ignore me yer hehe

2 comments:

  1. Tension yer.. releks jap & minum cappucino...yyeaaayyy...

    ReplyDelete