Wednesday, June 17, 2009

My 1st Award From Puteri Mona!

Thanks dear!
Mcm tetiba feeling dpt award beso plak..heheheh maklumlah 1st time spanjang berbloging nih..ekek



The rules:
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

1. Know her from my SIL and now were are in bloger world..

2. We share few mutual friends kan? What a small world.

3. Mummy pada 2 heroes yg hensem! saya sgt suke sbb saya xde anak lelaki kan! hahaha

4. Saya suke sbb nih kira geng "kepoci" termasuk my SIL yang best! sbb x kaco dunia org lain..hahaha

5. Dia juga yang telah menjadi idola sbb kegilaan nak diet w/pun dah sememangnya kuwus! samalah awk ngn lyein tuh! hehehe



Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :.

1. Pengguna hp yang tegar sejak tahun 1996 iaitu semasa Form 4.. serta pengguna tegar MAX*S dan masih menggunakan No. yang sama! dan saya xpernah bertukar no..hehehe sbb tuh ade bf/gf lama still can be contacted. Amazing kan! hahaha now sudah 13 tahun tu!

2. Grad in Comp Sc. majoring in IT..now continue in MLIS still ade IT..hehee so skang nih dah duk dlm dunia IT dan suke dgn dunia seangkatan dgnnya..! Saya suke..!

3. Gadget Freak! sbb tuh h/bag saya akan berat dr org lain punya...hahaha Haruslah sbb sume gadget kalo bole nak bwk gi memana! erkk

4. Suka benda2 yang teratur dan disusun rapi. Pantang dengan kotor dan bersepah. Automatic akan naik hangin! Hehe.

5. Sebelum tidur akan pastikan baju nak pkai utk esok hari telah dipilih/standby..ekekke Baru boleh tido lena..

6. Tak suke bila lipat baju or gosok baju smbil lewa...kalo boleh musti ade "line"..sbb tuh kalo bibik salah gosok or lipat saya akan buat sendiri...baru puasss! hehe.

7. I love socialize...tp pls be in mine w/pun sy berclu*bing tp saya bkn per*k*k dan Pemin*m..huhu

8. Anak bongsu dr 5 adik beradik..tp saya jenis yg indipendent! Alhamdulillah..

9. I'm a good listerner...do i need to explain more??

10. Saya suka makanan dan suke buat food hunting! ekeke Tp saya akan cuba kekalkan berat bdn Ideal(BMI range ideal) hehehe xperlu diet terlampau bagai..;p yang penting kene slalu bersukan/beriadah! senang kan....;)

That's all 10 fact bout me...hehehe



Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :.
1. Shikin - Supermummy..ure inspire me! ;p
2. KC - one of my fav photog! from her i know & learn photography world! thanks dear ;)
3. Filla - Mummy yg slamba rawk kapak tp cuns..hahaha..
4. Zizie - Love to read her writing & journal..
5. Hana - my neighbour! suke gak sbb dier ade prince & princess yg chubby & comeiii...
6. Cikgu Jijah - Multitasking Mummy! tabikkk springgggg...
7. Moon - talented photog!..
8. Hasnur - My senior kat college dulu!.
9. Nury - Kenal tru fp world.. and she's one of my gf frens -meen!
10. Mama Elly- My dear frens from fp world =).

3 comments:

  1. wakaka tade maknanya kuwus lelemak kitaorg pandai nyorok :). Nti kita plan sesama utk num 3 ek, sy plan gegel u plan boboi ahaqs.

    ReplyDelete
  2. alamak ko ni...nak bagi award kat aku ker..nak bagi keje sekolah nie..hahah..aci tak aku main sauk jer award tp tak wat keje sekolah???hahahha

    ReplyDelete